Vyberte :

Aké sú štandardné dvere v panelákoch?

V panelákoch sú kovové zárubne veľkosti 80cm a 60cm odporúčané interiérové (vnútorné) dvere sú v kategórii interiérové dvere, kde si môžete vybrať z veľkého množstva a samozrejme vybrať farbu aj typ skla.

Kde si môžem pozrieť dvere a zárubne?

Dvere, zárubne a podlahy si môžete pozrieť aj v našej predajni na Hviezdoslavovej ulici v Námestove.

Chcem vymeniť dvere, musím aj so zárubňou?

Dvere sa dajú zavesiť aj na pôvodnú kovovú zárubňu, pokiaľ je klasická polodrážková (falcová). Ideálne riešenie je, ale s novou obložkovou zárubňou. Dokonca aj bez nutnosti demontáže pôvodných zárubní (obložkové na pôvodnú zárubňu – renova)

Akú povrchovú úpravu si mám vybrať?

Ideálnou voľbou je CPL – laminát. Je odolný voči mechanickému poškodeniu a oderom. Ani po čase nemení farbu. Dnešné CPL povrchy sú kvalitne vyhotovené a sú na nerozoznanie od prírodnej dyhy.

Je lepšia voština výplň alebo drevotrieska?

Odporúčame najmä drevotriesku pre jej zvukovo-izolačné vlastnosti, vysokú odolnosť a kvalitu prevedenia. V prípade lacnejšieho prevedenia je v ponuke aj voštinová výplň, ktorou určite nič nepokazíte.

Ako správne vybrať rozmer zárubne?

Regulovateľné zárubne sú nastaviteľné po dvoch centrimetroch. Takže vždy sa hľadá čo najbližší rozmer zárubni k danému múru. napr. ak je múr 125mm tak volíte zárubňu 120-140, ak je napríklad múr už blízko hornému rozmeru nastaviteľnej zárubni napr. 138mm tak volíte zárubňu 140-160.

Budú mi pasovať bezfalcové dvere na pôvodnú kovovú zárubňu?

Bezfalcové dvere sa dajú objednať iba so zárubňou a nepasujú na pôvodnú kovovú zárubňu. Tá musí byť demontovaná, aby mohli byť osadené dvere a zárubňa.

Čo je to SK a PL norma

Dvere sa dodávajú v dvoch normách SK norma sú to dvere vo výške 1970mm a stavebný otvor na tieto dvere je potrebný 2010-2030mm alebo PL norma tie dvere sú vyššie rozmer majú 2030mm a stavebný otvor je potrebný 2070-2090mm.

Overenie košíka odborníkom

Naša služba Overenie košíka odborníkom vám ponúka istotu, že je vaša objednávka správne vyplnená a obsahuje všetko, čo potrebujete. Stačí, keď v objednávke uvediete poznámku, že chcete objednávku skontrolovať odborníkom. Po odoslaní objednávky Vám naši odborníci objednávku starostlivo prejdú. Potom Vás budú kontaktovať ohľadom možných úprav objednávky.

Obdržal/a som poškodenú zásielku, potrebujem reklamovať tovar, čo mám robiť?

Najrýchlejší a najefektivnejší sp֧ôsob je spísať daný problém a spolu s fotografiami poslať email na info@egeo.sk. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať. Nechajte nám na seba kontakt a náš reklamačný technik sa vám ozve v najbližšom možnom termíne.

Nákupný košík